קונגרס הבשר העולמי: המדיה החברתית הפכה לסיוט הגדול של התעשייה
דודי שטרן 17.11.2016
אורוגוואי: השבוע התקיים קונגרס הבשר העולמי. הדוברים שברו את הראש איך לשמור על אמון הצרכנים, ואמרו: "בחדרים המהדהדים של אתרי המדיה החברתית כמו פייסבוק וטוויטר, המוניטין של תעשיית הבשר מתרסק". עסקים רבים מתמודדים עם ביקורת
מקיר לקיר על כך שהתעשייה היא איום על הסביבה, בעלי החיים, הביטחון התזונתי ובריאות האדם, ובכלל זה התפתחות העמידות בפני אנטיביוטיקה.
טד בילייה, יועץ עסקי בתחום החקלאות אמר: "המדיה החברתית נתפסת כסיוט הכי גדול של
התעשייה". מידע מתפשט במדיה החברתית מהר יותר מהיכולת של התעשייה להגיב, כך שהתעשייה מתקשה להרגיע את פחד הלקוחות ממוצרי בשר.
כדי להתמודד עם הבעיה התדמיתית, חברות רבות פונות ליועצים כמו בילייה, שמדגיש את חשיבות בניית
מערכת יחסים עם הצרכנים, בה תהיה שקיפות סביב מקור המזון. מגמה זו התגברה כתגובה להתפתחות התנועה לשחרור בעלי חיים.
עקבו אחרי טבעוניוז במדיה החברתית:
פייסבוק
טוויטראינסטגרם
פינטרסט
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר