ביי ביי ביג מק
דודי שטרן 13.2.2017
באתר האינטרנט Cattle Network, הביטאון של תעשיית הבשר, נכתב על הירידה החדה במכירות מנת הדגל של מקדונלדס - ביג מק - בעקבות המעבר של צרכנים לחלופות על בסיס צמחי.
הכותב, דן מרפי, טוען: "מבחינתם של צעירים בשנות ה-20 וה-30
שלהם, ביג מק הפך ללא-רלוונטי, מושא ללעג ולא מושך". טיעון זה נתמך על ידי מסמך פנימי שהועבר בין מנהלי מקדונלדס עצמה, שחשף שרק אחד מתוך חמישה צעירים ניסה אי פעם את המנה. מרפי משער, כי הירידה במכירות ההמבורגר האייקוני היא הודות
לשינוי בהעדפות הצרכנים, שמחפשים אפשרויות בריאות יותר, אתניות ועל בסיס צמחי.
בזמן שכל המתחרות של מקדונלדס מציעות המבורגר על בסיס צמחי, כמו רשת וונדיס שמציעה המבורגר על בסיס שעועית שחורה, מקדונלדס מחפשת פתרונות
זולים כמו להציע ארוחות בוקר לאורך כל היום.
לטור באתר Cattle Network:
Meat of the Matter: Bye, Bye Burgers?
לכתבה נוספת ב- Wall Street Journal:
McDonald's Knows It's Losing the Burger Battle - Can It Come Back?
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר