טבעוניוז
הרצאות
חדשות
תמונות השבוע
טורים
אוכל ומתכונים
סרטונים
יהדות
ארועים קרובים
מכירות מוצרים טבעוניים גדלו פי שלוש לעומת 2016
דודי שטרן
9.10.2017
מחקר שוק חדש מגלה שחלה עלייה חדה במכירות מוצרים טבעוניים באינטרנט, ועלייה חדה במודעות הצרכנים.
על פי נתונים שנאספו על ידי חברת מחקרי השוק 1010Data, המכירות באינטרנט של מוצרים טבעוניים גדלו פי 2.7 לעומת השנה שעברה. 78% מהמכירות הם של אבקות חלבון. בדו"ח המחקר נכתב: "הצרכנים נהיים מודעים יותר. הם חושבים לעומק על המוצרים שהם מכניסים לגופם או לובשים ועל השפעתם על הסביבה. ככל שהמודעות גוברת, היצרנים מגיבים בהתאם."
בדו"ח נכתב גם, כי מספר החיפושים אחר הביטוי "plant-based" גדל פי שלוש בין מרץ 2016 ליולי 2017, כשהעלייה הכי חדה הייתה בחודש מרץ 2017, עת יצא לאור הסרט
What the Health
. בכיר בחברת 1010Data אמר בראיון למגאזין Vegnews, שפלטפורמת נטפליקס הפכה את הסרטים התיעודיים שמעודדים טבעונות לנגישים יותר לקהל הרחב, והמליץ לחברות המזון להגביר את ההתמקדות שלהם במוצרים טבעוניים.
לכתבה המקורית:
Plant-Based Product Sales Triple Since 2016
מחקרי שוק נוספים חושפים עליות במכירות של מוצרים טבעוניים בשנים האחרונות ומנבאים שעליות אלו ימשיכו גם בשנים הבאות. דוגמאות לכך ניתן לראות בכתבות הבאות:
עליה של 32% במספר המוצרים הטבעוניים החדשים שיצאו לשוק
חלבון חומוס: השחקן החדש במגרש המזון הצמחי
חלבון אורז: הדבר החם הבא
קוסמטיקה שלא נוסתה על בעלי חיים צפוייה להרקיע שחקים עד 2023
שוק המוצרים מחומרים דמויי-עור יגיע לשווי של 85 מיליארד דולר בשנת 2025
עלייתן של הגלידות הטבעוניות
יצרנית חטיפי החומוס שמרוויחה מיליון דולר בחודש
טבעונות
|
מפת האתר
|
חיפוש באתר
|
אודות האתר
|
תנאי שימוש באתר
|
כתבו לנו
קירות שקופים
|
הון שלטון מזון
|
איך לעבור לטבעונות
|
טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: