תנובה משקיעה שלושה מיליון שקלים בהשקת מוצרי טופו
צוות טבעוניוז 17.4.2018
אילוסטרציה. מקור: Pixabay
אתר האינטרנט של העיתון 'כלכליסט' מדווח, כי יצרנית המזון תנובה משקיעה שלושה מיליון שקלים בשיווק מוצרי טופו בניסיון לחדור לתחום, חודשים ספורים לאחר שהשיקה תחליפי גבינה לבנה.
על פי האתר, תנובה פועלת בשנים האחרונות
לנצל את הצמיחה בתחום תחליפי החלב והשקיעה בשנה שעברה עשרות מיליוני שקלים בהרחבת פעילות מפעל סוי מג'יק, המייצר תחליפי חלב, תחליפי יוגורט ותחליפי גבינה. 'כלכליסט' חושף גם, כי תנובה מתכננת להשיק בעתיד הקרוב מוצרים טבעוניים
נוספים. נכון להיום, מוצרי הסויה והטופו תחת המיתוג של תנובה מיוצרים במיקור חוץ, אך לדבריה של ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה, "אם קצב הצמיחה הנוכחי של שוק תחליפי החלב יימשך, בעוד ארבע עד חמש שנים נצרך להקים אתר ייצור
חדש".
על פי חברת המידע הקמעונאי סטורנקסט, שוק תחליפי החלב גלגל בשנה שעברה מכירות של 239 מיליון שקל - צמיחה של 15% לעומת 2016 ו-31% בהשוואה ל-2015. מתוך סכום זה מכירות הטופו היו אחראיות ל-17.9%, צמיחה של 13.3% לעומת
2016. הצמיחה במכירות הקטגוריה נזקפת בעיקר להרחבת פעילותה של תנובה בתחום.
לכתבה המלאה:
תנובה משקיעה 3 מיליון שקל בהשקת מוצרי טופולקריאה נוספת:
בארץ:
תנובה מגדילה את השקעתה במוצרים טבעוניים
אייל רביד, בעלי רשת ויקטורי: צמיחה של 49% בתחום המוצרים הטבעוניים
כנס הבקר, ירושלים: טבעונות זה כבר מיינסטרים
הגרדיאן, גלובס: עלייתה הבלתי ניתנת לעצירה של הטבעונות אל לב הקונצנזוס
גוגל: טבעונות יותר פופולרית מצמחונות, פליאו ודיאטה קטוגנית
בעולם:
פי 4 רכישות מותגים טבעוניים ב-2017
מכירות מוצרים טבעוניים גדלו פי שלוש לעומת 2016
עליה של 32% במספר המוצרים הטבעוניים החדשים שיצאו לשוק
שוק הגבינות הטבעוניות העולמי יגיע לשווי 3.5 מיליארד דולר בשנת 2023
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר