מסתמן: אקטיביה, אקטימל טבעוניים
צוות טבעוניוז 28.6.2018
אילוסטרציה. מקור: Pixabay
חברת השירותים הפיננסיים 'בלומברג' כותבת באתרה בהרחבה על השקעותיה של דנונה במוצרים טבעוניים ומדווחת, כי תאגיד מוצרי החלב יוציא אופציות טבעוניות למותגי הדגל שלו כמו אקטיביה, אקטימל ועוד.
על פי בלומברג, דנונה מנצלת
את צמיחתה של הטבעונות מהנישה אל המיינסטרים. על פי הכתבה, המגמה מובלת על ידי טבעונים, ולמרות שהם מעטים - הם מתרבים בקצב מהיר. הכתבה אף מזכירה בהקשר זה את מקדונלדס, שהחלה למכור המבורגרים מסויה, ויצרני יוגורטים טבעוניים כמו
יופיקס השראלית ו-Ripple Foods.
דנונה שולטת ב-17% משוק היוגורטים העולמי ששווה 83 מיליארד דולר. חברות מחקרי שוק מנבאות ששוק מוצרי החלב לא יצמח בשנים הקרובות, ולעומת זאת הביקוש ליוגורטים נטולי חלב יצמח ב-5% בשנה עד 2027.
בארצות הברית בלבד - הביקוש גדל ב-50% בשנה. חידושים שאינם טבעוניים כמו יוגורט יווני או החלפת צבע האריזה של אקטיביה לירוק לא הגדילו את הכנסות התאגיד.
אנליסט של בלומברג מנבא, כי המחירים הגבוהים של מוצרים טבעוניים
יגבירו את התחרות בענף, שתוביל לירידת מחירים. המתחרים הולכים ומתרבים כבר היום.
לכתבה המלאה:
Danone Swaps Cows for Almonds in Vegan Yogurt Brand Push
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר