תנובה טופו - עכשיו בחנויות בשלושה טעמים: טבעי, בזיליקום ופיקנטי
צוות טבעוניוז 3.7.2018
(צילום מסך מתוך הפרסומת)
מוצרי 'תנובה טופו' יצאו לחנויות ברחבי הארץ, והם זמינים כעת בשלושה טעמים: טבעי, בזיליקום ופיקנטי.
רבים מכם ודאי כבר ראו את הפרסומות למוצרים אלו בטלוויזיה. הסרטונים הופקו על ידי חברת הפרסום מקאן. הסלוגן: "תנובה טופו
- מפתיע כמה שזה טעים". מלבד העובדה שהמוצרים הם כשרים-פרווה, המיתוג שלהם מתמקד בכך שהם טעימים באופן כזה שיפתיע רבים לטובה, ושאפשר לשלב אותם במנות מסוגים שונים.
באחת הפרסומות, אשה שילבה את הטופו בטעם הטבעי בלביבות,
והגישה אותן במסיבת בריכה. בשנייה, איש שילב את הטופו בטעם הבזיליקום בסלט והגיש אותו בארוחה משפחתית. בשלישית, בחור הגיש לחבריו מנות (ככל הנראה בסגנון אסייתי) בהן שילב טופו בטעם פיקנטי.
שלושה סרטונים עלו לערוץ של
תנובה ביוטיוב בתחילת השבוע שעבר, והם זכו כל אחד ביותר מ-200,000 צפיות, נכון לזמן כתיבת שורות אלו. שלושת הסרטונים מציגים קישור למתכונים.
טבעי   |  
בזיליקום   |  
פיקנטי
לקריאה נוספת:
תנובה משקיעה שלושה מיליון שקלים בהשקת מוצרי טופו
תעשיית הטופו העולמית תגיע לשווי של 24 מיליארד דולר בשנת 2022
מתכונים מומלצים עם טופו:
מקושקש טופו (כי טופו זה זכר)
חציל שרוף ממולא בשווארמת פטריות עם טופו צרוב בצד ותפוחי אדמה קרועים
חריימה
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר