טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

פמלה אנדרסון: לחשוף את הקשר של תעשיית החלב להתנגדות להנקה

צוות טבעוניוז 12.7.2018

פמלה אנדרסון: לחשוף את הקשר של תעשיית החלב להתנגדות להנקה
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

פמלה אנדרסון - השחקנית והאקטיביסטית - שלחה מכתב לארגון הבריאות העולמי ובקשה ממנו לחשוף את הקשר של תעשיית החלב האמריקאית להתנגדותו של ממשל טראמפ למדיניות ההנקה של הארגון.

ארגון הבריאות העולמי של האו"ם קרא לממשלות העולם לתמוך בהנקה, לקדם אותה ולהגן עליה - ולהגביל את השיווק המטעה של תחליפי חלב אם. הארגון התבסס על מחקרים מדעיים רבים שמוכיחים כי חלב אם בריא לתינוקות יותר מכל פורמולה על בסיס חלב בקר. ממשל טראמפ ביקש למתן את הקריאה של הארגון, ועל פי דיווחים אף איים בסנקציות על מדינות שתתמוכנה בהחלטת האו"ם בנושא. על פי דיווחים, צעד זה של ממשל טראמפ בא להגן על תעשיית החלב האמריקאית.

אנדרסון כתבה במכתב: "חלב אם זה החלב הטוב ביותר, ולכן הנקתי בעצמי את בניי. אני מעודדת אמהות אחרות להמשיך את הפרקטיקה הטבעית הזאת, שהייתה הכרחית לבריאות האדם משחר האנושות. אין שום דבר טבעי בלתת לתינוקות אנושיים חלב המיועד לתינוקות של פרות - להם ארבע קיבות והם עולים במשקל במאות קילוגרמים בחודשים בודדים. למעשה, חלב בקר הוא הגורם מספר אחת לאלרגיות בקרב תינוקות וילדים, והוא נקשר למחלת הסרטן, למחלות לב, לסוכרת ולאוסאופורוזיס."

פמלה אנדרסון היא לא היחידה שמביעה את מורת רוחה מהתנגדותו של ממשל טראמפ למדיניות האו"ם שבאה לחזק את תעשיית הפורמולות החלביות לתינוקות. ד"ר אליסון סטיוב, רופאה מומחית לרפואת אמהות ועוברים, אמרה בראיון לעיתון פורבס: "מה שארגון הבריאות העולמי מנסה לעשות, זה לעזור לנשים להשיג את מטרות ההנקה שלהן. מטרות אלו עומדות בסתירה למטרות תעשיית החלב. ממשל טראמפ החליט שתעשיית החלב חשובה יותר מאמהות ותינוקות."

דוברת משרד הבריאות האמריקאי הכחישה את הטענות כי ממשל טראמפ מתנגד להנקה, והצהירה כי הממשל פועל לטובת האינטרס של האמהות בכך שהוא מגן על זכותן לבחור בין פורמולה חלבית לבין הנקה, זכות שעליה לבוא לידי ביטוי במדיניות שלא אוסרת על מכירות של פורמולות חלביות.

מקורות:

דיווח: ארה''ב איימה לבטל סיוע צבאי למדינות שיתמכו בהנקה
ארה''ב הדהימה: איימה על מדינות שתומכות בהנקה - ''נבטל את הסיוע הצבאי''

Dairy Industry Trumps Infant Health With U.S. Rejection Of Breastfeeding Resolution
The Epic Battle Between Breast Milk and Infant-Formula Companies
Pamela Anderson Condemns US Opposition to Breastfeeding Resolution



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS