שוק המוצרים הטבעוניים נסק ל-3.7 מיליארד דולר
צוות טבעוניוז 16.9.2018
ביונד בורגר, כפי שמוגש במסעדת נועה'לה בראשון לציון. צילום: צוות טבעוניוז
נתונים חדשים של חברת מחקרי השוק נילסן חושפים, כי שוק המוצרים הטבעוניים גדל באופן משמעותי בשנה האחרונה ויגיע בעתיד לשווי של כ-10 מיליארד דולר.
על פי הנתונים המעודכנים, שוק המוצרים הטבעוניים, ובכללם מוצרים דמויי
מוצרי בשר ודמויי מוצרי חלב, גדל ב-17% ב-12 החודשים האחרונים. מכירות מוצרים טבעוניים דמויי מוצרי בשר גדלו ב-23%, והשוק בארצות הברית בלבד שווה היום 684 מיליון דולר. את המגמה הזו מובילה ביונד מיט עם גידול של 70% במכירות. אחריה
נמצאות Field Roast עם גידול של 68% ו-Gadrein עם 51%.
בכירה בארגון Good Food Institute אמרה: "המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר מזכירים את המוצרים הטבעוניים דמויי החלב לפני עשר שנים - כשהגידול במכירות התחיל להיראות לעין. אם
הגידול של המוצרים דמויי הבשר ימשיך כמו זה של המוצרים דמויי החלב, השוק יגיע בקרוב לשווי של כ-10 מיליארד דולר."
לכתבה המלאה:
Newly Released Market Data Shows Soaring Demand for Plant-Based Food
לקריאה נוספת:
גוגל: טבעונות יותר פופולרית מצמחונות, פליאו ודיאטה קטוגנית
כנס הבקר, ירושלים: טבעונות זה כבר מיינסטרים
הגרדיאן, גלובס: עלייתה הבלתי ניתנת לעצירה של הטבעונות אל לב הקונצנזוס
BBC: איך טבעונות הפכה מתנועה מושמצת למיינסטרים
כתבות נוספות במדור
כלכלה.
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר