תכניתה של ביונד מיט להוריד מחירים צפויה להוות אסון לתעשיית הבשר
צוות טבעוניוז 17.3.2019
אילוסטרציה. מקור: Pixabayביונד מיט, יצרנית
המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר דוגמת ביונד בורגר, מתכננת להפוך את מוצריה לזולים מבשר ובכך להמיט אסון על תעשיית הבשר.
מייסד ביונד מיט, אית'ן בראון, טוען, כי 93% מהצרכנים שקונים את מוצרי החברה הם אוכלי בשר. יתרה מכך,
הצרכנים עושים זאת למרות מחירו הגבוה יחסית. בארצות הברית, מארז של שני בורגרים נמכר תמורת 5.99 דולר, 71% יותר מבשר אורגני מבקר מרעה, לפי משקל. בראיון לעיתון הכלכלי פורבס אמר בראון, כי הוא משקיע במציאת מקורות חלבון צמחי חלופיים
שיורידו את המחיר.
כיום מוצרי החברה עשויים על בסיס חלבון אפונה או חלבון אורז, והחברה פוזלת לכיוון זרעי חמניות, זרעי חרדל ותורמוס - שהם זולים יותר. בראון אמר: "אין שום סיבה שמוצרינו לא יהיו זולים מבשר. בשביל שזה יקרה,
עלינו להשקיע בשרשרת האספקה. לכל אחד מחומרי הגלם יש את התכונות שלו, וזה מאוד מעניין אותי. ממלכת הצמחים מלאה בחלבון. עלינו לחשוב עליה כמזון לבני אדם ולא כעל מספוא לחיות משק."
עוד אמר בראון, כי "אנחנו שואפים להיות חלק
מהדור שמפריד בין בשר לבין בעלי חיים. זה לא יקרה על ידי חשיבה בקטן."
לכתבה המלאה:
לקריאה נוספת:
ביונד בורגר 2.0
ביונד ביף: מוצר חדש דמוי בשר בקר טחון של ביונד מיט
נקניקיה טבעונית: מההמצאות המוצלחות של 2018
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר