טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

דנונה תהיה בקרוב תאגיד שעיקר מכירותיו מוצרים טבעוניים

‏‏צוות טבעוניוז 20.5.2019

דנונה תהיה בקרוב תאגיד שעיקר מכירותיו מוצרים טבעוניים
לוגו החברה

מנכ''ל ענקית מוצרי החלב דנונה, עמנואל פבר, טוען כי מכירות מוצרים טבעוניים יעקפו את אלו של מוצרי החלב תוך פחות מ-10 שנים.

היקף המכירות של מוצרים טבעוניים של המותגים בבעלות החברה מסתכם בכמיליארד דולר, בהשוואה להיקף של 2 מיליארד דולר במכירות מוצרי חלב, והגידול במכירות המוצרים הטבעוניים מהיר יותר מזה של המוצרים מן החי. הדברים נאמרו באירוע של החברה שנערך בברצלונה.

דנונה ביצעה רכישות של מספר יצרני מוצרים טבעוניים ומתכננת רכישות של יצרנים טבעוניים נוספים בעתיד הקרוב. שאיפת החברה היא להגיע למכירות של 5.6 מיליארד דולר בתחום המוצרים הטבעוניים עד שנת 2025.

מקורות:
Danone CEO Says Plant-Based Could Become as Big as Dairy in U.S.
Danone CEO: Plant-Based to Outpace Dairy

מעניין לשים לב ללוגו העדכני של דנונה, עליו נכתב הסלוגן: "פלנטה אחת, בריאות אחת". כשלוקחים בחשבון שמעבר לטבעונות הוא צעד נדרש על מנת לשמור על הפלנטה ועל הבריאות, זהו רמז עבה למגמה אליה התאגיד מכוון.

לקריאה נוספת:
דנונה מקצצת בהשקעה במוצרי חלב ומתמקדת בטבעונות
דנונה מתנערת ממותג יוגורט לטובת מוצריה הטבעוניים
דנונה מפסיקה למכור חלק ממותגי מוצרי החלב שלה בהודו
דנונה משקיעה 30 מיליון דולר במותג מי קוקוס
מסתמן: אקטיביה, אקטימל טבעוניים

בינתיים, בישראל, העלייה בביקוש למוצרים טבעוניים והרווחיות המועטה של מוצרי החלב, במיוחד אלו שבפיקוח, מובילות את המחלבות הגדולות - ביניהן תנובה ושטראוס - להפנות יותר ויותר השקעות ממוצרי חלב למוצרים טבעוניים.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS