פרטנר TV משיק ערוץ פרסומי בשליטת תנובה
צוות טבעוניוז 26.5.2019
אילוסטרציה. מקור התמונה: Pixabayשירות
הטלוויזיה 'פרטנר TV' משיק ערוץ אוכל פרסומי בשליטת חברת תנובה - כך מדווחים אתר החדשות ynet והעיתון 'ידיעות אחרונות'.
בניגוד לחברות הכבלים (HOT) והלוויין (YES), המפוקחות על ידי מועצת הכבלים והלוויין ונאסר עליהן להציג
פרסומות, שירותי הטלוויזיה המבוססים על האינטרנט כמו פרטנר וסלקום אינם נמצאים תחת פיקוח כלל. היעדר הפיקוח הוא גם הסיבה שהחברות אינן מחויבות ליצור הפקות מקור על חשבונן.
המהלך של תנובה ופרטנר TV כולל ערוץ שימותג כולו
למשך מספר שבועות כ-'השף הלבן', עם תכנים שיסופקו על ידי מיזם הקולינריה FOODY, כמו תוכניות בישול ומתכונים, ומוצרים חדשים של תנובה לקראת חג השבועות. פרטנר TV כבר העלתה בחודשים האחרונים קמפיינים של סנו וסמסונג ששולבו בערוציה,
בתפריט הכללי וב-VOD, אבל זו הפעם הראשונה בה ערוץ שלם הופך פרסומי.
לפני כשנתיים הכין צוות בין משרדי בראשות מנכ"ל משרד התקשורת דאז, שלמה פילבר, הצעה למתווה חדש לשידורי הטלוויזיה בישראל. הדו"ח אומץ על ידי המשרד, אך
לא קודם בכנסת ובממשלה. בין השאר הומלץ בו להקל מאוד על ספקי הטלוויזיה החדשים באשר לתוכן שיווקי, אך להטיל עליו מגבלות.
לכתבה המלאה:
אין פיקוח, יש תוכן שיווקי: ערוץ של תנובה עולה בפרטנר
בהקשר זה יש להזכיר, כי בשנת 2017 ביצעו פעילי עמותת 'קירות שקופים' תחקיר, בו הם חשפו כי תלמידי בתי ספר יצאו לסיורים במחלבות ובמרכז המבקרים של תנובה, שם הם נחשפו לפרסומות ולשטיפת מוח - בניגוד לנהלי
משרד החינוך. התופעה התפרסמה גם בעיתון
הארץ.
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר