ביונד מיט: המכירות גדלו ב-250%
צוות טבעוניוז 29.10.2019
צילום: ביונד מיטחברת המוצרים הטבעוניים
ביונד מיט דיווחה אתמול, כי היא סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2019 עם רווח נקי של 4.1 מיליון דולר.
התקופה הזו - שלושת החודשים שהסתיימו ב-28.10.2019 - היא התקופה הראשונה אותה סיימה החברה ברווח, על פי דיווחה. בהשוואה
לתקופה המקבילה אשתקד, הכנסות החברה גדלו ב-250% ל-92 מיליון דולר.
מנכ"ל ביונד מיט, אית'ן בראון, אמר: "אנחנו ממשיכים להשקיע בהגדלת טביעת הרגל שלנו הן בשוק האמריקאי והן בשוק העולמי, אנחנו ממשיכים להשיק מוצרים חדשים
וחדשניים וממשיכים לחזק את התשתיות ואת היכולות שלנו על מנת להניע את הצמיחה העתידית שלנו".
בראון מסביר, כי רווחי החברה קשורים בין היתר לשיתופי פעולה חדשים עם רשתות מזון כמו קנטקי פרייד צ'יקן, דנקין דונטס וסאבווי,
שמביאים את מוצרי ביונד מיט לעשרות אלפי נקודות מכירה בארצות הברית.
ביונד מיט העלתה את ציפיותיה לסך כל הכנסותיה לשנת 2019 מ-265 מיליון דולר ל-275 מיליון דולר. קודם לכן ציפיותיה עמדו על 240 מיליון דולר.
רשת
מקדונלדס מגישה כיום מנות הכוללות את ביונד בורגר ב-28 סניפים בקנדה. בראון חושף כי הוא מקווה כי "ילדיו יוכלו ליהנות מביונד בורגר במקדונלדס" כבר בזמן הקרוב.
הדו"ח הרבעוני המלא:
מחסני הטבעונות השיקה השבוע מבצע, בו היא מחלקת שתי יחידות ביונד בורגר במתנה בקנייה מעל 350 ש"ח
ממגוון המוצרים באתר. וודאו שיש ביונד בורגר בעגלה שלכם והכניסו את הקופון beyondweek לקבלת ההטבה.
לקריאה נוספת:
תכניתה של ביונד מיט להוריד מחירים צפויה להוות אסון לתעשיית הבשר
נאסד"ק: המהפכה הטבעונית רק התחילה
ביונד מיט תקים מפעל ראשון באירופה
מניותיה של רשת מסעדות ברביקיו עלו בזכות שיתוף פעולה עם ביונד מיט
אפונה: הזהב החדש של קנדה
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר