טבעוניוז
הרצאות
חדשות
תמונות השבוע
טורים
אוכל ומתכונים
סרטונים
יהדות
ארועים קרובים
90% מצרכני המוצרים הטבעוניים הם אוכלי כל
צוות טבעוניוז
17.11.2019
ארוחה טבעונית שרק נראית בשרית. צילום: ביונד מיט
מחקר שוק חדש של חברת NPD מגלה, כי 90% מצרכני המוצרים הטבעוניים המחקים מוצרים מן החי הם אוכלי כל, שמחפשים לגוון את תזונתם.
על פי המחקר, קבוצת הגילאים שצורכת הכי הרבה מהמוצרים המדוברים היא המילניאלים (ילידי השנים 1981-1986). קבוצת מפתח נוספת היא דור ה-X (ילידי 1965-1980), מכיוון שרבים מהם הם הורים לבני דור ה-Z (ילידי 1997 ואילך) - שמתעניינים יותר ויותר בטבעונות.
אנליסט של תעשיית המזון והמשקאות מחברת NPD אומר, כי "טעם הוא השיקול הראשון והעיקרי שצריך לקחת בחשבון כאשר עסקים שוקלים להיכנס לקטגוריית המוצרים הטבעוניים. בריאות ונוחות גם הם שיקולים חשובים, אך אם הטעם לא יספק את הצרכנים, המוצר לרוב לא יחזיק מעמד לאורך זמן. עם החלופות לבשר ולמוצרי חלב שקיימים היום, הצרכנים לא צריכים להקריב כלום."
על פי דו"ח אחר של החברה שפורסם ביולי, נצרכו במסעדות מזון מהיר בארצות הברית 228 מיליון בורגרים טבעוניים במחצית הראשונה של שנת 2019 - עלייה של 10% מהתקופה המקבילה אשתקד. 95% מהם צרכו גם בשר בקר באותה תקופה.
מקורות:
Plant-based Foods: Will They Stay or Will They Go?
Quick Service Burger Buyers Mix It Up Between Plant-Based and Beef
לקריאה נוספת:
ביונד מיט: המכירות גדלו ב-250%
ניו יורק פוסט: מסעדות טבעוניות משתלטות על העיר
21% מהאמריקאים מתכננים להפסיק לאכול בשר בשנה הקרובה
המלאי של הבורגר הטבעוני של KFC אזל תוך ארבעה ימים
הגשת מוצרים טבעוניים דמויי בשר במסעדות בעלייה של 268%
כתבות נוספות במדור
כלכלה
.
טבעונות
|
מפת האתר
|
חיפוש באתר
|
אודות האתר
|
תנאי שימוש באתר
|
כתבו לנו
קירות שקופים
|
הון שלטון מזון
|
איך לעבור לטבעונות
|
טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: