קמפיין חדש של תעשיית הבשר שובר שיאי רדידות
צוות טבעוניוז 8.12.2019
צילום: ביונד מיטקמפיין פרסומי חדש של תעשיית
הבשר בעיתונות בארצות הברית טוען כי המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר הם 'מעובדים מאוד'.
הקמפיין כולל טורי דעה ומודעות בגודל עמוד שלם בעיתונים הגדולים The Wall Street Journal, The New York Times, ו-USA Today. הקמפיין משתמש
במינוח 'בשר מזויף' ומשווה אותו לשיער מזויף, לאורגזמה מזויפת ולמזון כלבים.
אחת הכתבות מצטטת מחקר של המכון האמריקאי הלאומי לבריאות, שמקשר מזון מעובד מאוד לעלייה במשקל - אך משמיטה את העובדה כי המחקר לא כלל מוצרים טבעוניים.
הקמפיין מתנהל על רקע התחזית כי תעשיית המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר תגיע לשווי של 140 מיליארד דולר תוך עשר שנים.
פאט בראון, מנכ"ל חברת Impossible Foods הטבעונית, התראיין ל-New York Times ואמר: "הקמפיין מטעה
ומעורר פחד מיותר, ועצם קיומו מעיד על כך שמשימתנו לעודד צריכת מוצרים טבעוניים עובדת. הרדיפה [של תעשיית בעלי החיים] אחרינו גורמת לי לחוש גאווה. קשה לי לדמיין מחמאה טובה יותר."
מקורות:
הערת צוות טבעוניוז: מעבר לעובדה כי מוצרים טבעוניים מעובדים אינם בהכרח בריאים פחות ממוצרים מעובדים מן החי, אורח חיים טבעוני איננו סובב, על פי רוב, סביב מוצרים מעובדים. התפיסה כי תזונה טבעונית מתבססת על מוצרים מעובדים מוטעית
מן היסוד, ובכל מקרה,
טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר.
למידע נוסף אודות המציאות
מאחורי
תעשיית הבשר, צפו בהרצאה
קירות שקופים.
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר