ביונד מיט תופסת תאוצה בסין: נכנסת לרשתות פיצה האט ו-KFC
צוות טבעוניוז 2.6.2020
ביונד מיט מרחיבה את פעילותה בסין. החברה הטבעונית הכניסה לראשונה את מוצריה לרשת פיצה האט ומרחיבה את קשריה עם רשת KFC.
ההכרזה
על כך הקפיצה את מניית החברה ב-6.2% - לאחר שהמנייה עלתה ב-12% בעקבות תחילת שיתוף הפעולה עם רשת
סטארבקס.
השווקים הגדולים ביותר בעולםמוצרי החברה
יתחילו להימכר ברשתות המדוברות כבר בחודש הנוכחי. בראיון לרשת Fox Business אמר דובר ביונד מיט: "אנחנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם רשת KFC בסין, מדינה בה נמצא אחד השווקים הגדולים ביותר שלה בעולם. בנוסף אנחנו מציגים שיתוף
פעולה חדש עם רשת פיצה האט בסין. נחשוף פרטים נוספים בקרוב".
הכל הולך בדרך של ביונד מיטאושיית הטלוויזיה האמריקאי מתחום הכלכלה ג'ים קריימר השווה את ביונד מיט לענקיות הטכנולוגיה, ביניהן פייסבוק ואמזון
- כשהוא מתייחס בין היתר לביצועי מניות החברה. הוא אמר: "הכל הולך בדרך של ביונד מיט, ומה ביונד מיט עושה? היא חותכת במחיר. מחיר הבשר 'הרגיל' עולה, והמזון שאיננה בשר מצליח".
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, שער מניית ביונד מיט הוא 138.69 דולר, ושווי החברה כולה הוא 8.63 מיליארד דולר.
דיווחים מהעולם:
דיווח בעברית:
ביונד מיט מודיעה על שיתוף פעולה עם Yum הסינית (Bizportal)
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר