ביונד מיט השיקה פרסומת ראשונה בטלוויזיה
צוות טבעוניוז 5.8.2020
חברת המוצרים הטבעוניים
ביונד מיט השיקה שלשום פרסומת ראשונה בטלוויזיה - בכיכובה של השחקנית עטורת הפרסים אוקטביה ספנסר.
הפרסומת שודרה בערוץ הטלוויזיה
Spectrum Sportsnet המשדר בקליפורניה במהלך הפסקת פרסומות במשחק כדורסל. המוטו בפרסומת היה "What If We All Go Beyond" - מה אם כולנו נלך מעבר?
בפרסומת, ספנסר פונה לצופים ומבקשת לשקול שעתיד המזון יהיה טוב יותר לבני אדם,
לבעלי חיים ולכדור הארץ. לאחר מכן היא חושפת כי זה כבר קורה: יותר ויותר צרכנים בוחרים בחלבון מן הצומח כחלק מחיי היומיום שלהם.
מנהל השיווק של ביונד מיט, סטיוארט קרונאג', אמר בהצהרה לאתר Plant Based News: "השקנו את
הקמפיין על מנת להזמין את כולם להצטרף אלינו למסע של יצירת עתיד המזון. אנחנו רוצים להראות לאנשים איך פעולות קטנות יכולות ליצור השפעה גדולה כשהן נעשות על ידי רבים".
עוד אמר קרונאג': "יש לנו חזון בו אנחנו ממשיכים לאכול
את מה שאנחנו אוהבים באמצעות יצירת מוצרים מזינים וטעימים ללא רכיבים מהונדסים גנטית או מלאכותיים. חזון בו החלבון מופק בצורה טובה יותר לסביבה ובלי לפגוע בבעלי חיים. חזון בו מוצרים טבעוניים זמינים ולא יקרים. מה שמדהים הוא שהעתיד
כבר מתרחש, ואנחנו מקווים שיותר אנשים יקבלו השראה להיות חלק ממנו".
אוקטביה ספנסר אמרה: "אני גאה להיות חלק מהתנועה ואוהבת את ביונד מיט על שהיא מזמינה אותנו לדמיין עתיד טוב יותר... אני רואה את כוחו של השינוי שמתרחש
סביבנו, ועתיד המזון הוא חלק בלתי נפרד מהעניין. אני צורכת מוצרים טבעונים מהסיבה הבריאותית, ומוצרי ביונד מיט כל כך טעימים שהם הפכו את השינוי למזמין יותר. אני רוצה לשתף את ניסיוני עם עוד אנשים ולהזמין אותם 'לנסות ללכת מעבר'
(try going beyond)".
לכתבה המקורית:
מתוך הפרסומת (צילום מסך)
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר