סטייק, שניצל, שוקו, מילקי, גבינה - האריזות והמציאות
צוות טבעוניוז 10.8.2020
קמפיין חדש של עמותת 'קירות שקופים' מקשר בין אריזות מוצרים כמו סטייק, שניצל, שוקו, מילקי, גבינה, קוטג' וביצים לבין בעלי החיים מהם המוצרים הופקו.
לדף הפייסבוק של
העמותה הועלו תמונות של אריזות המוצרים לצד בעלי החיים במשקים, יחד עם הסברים על הנראה בתמונה. בין היתר הועלו תמונות של מוצרים של תנובה, טרה, מילועוף עוף טוב ואדום אדום לצד תמונות של אפרוחים ופרות.
העמותה מדגישה כי
המציאות שונה מאוד מהפרסומות ומהמוצג על האריזות, וכי הדרך בה בעלי החיים גדלים במשקים שונה בתכלית מהדרך בה הם גדלים בטבע. העמותה מציינת גם שמשפחת ורטהיים היא הבעלים של חברת טרה וגם של ערוץ 12, ולכן לא ישודרו בטלוויזיה
תחקירים אודות תעשיית החלב.
קוטג' 3% - טרה
שניצל עוף דק ענק - עוף טוב, משקי עמק הירדן
שוקו יטבתה, משקה חלב עם קקאו
מילקי הפוך - שטראוס - מעדן חלב עם שוקולד לבן וקצפת בטעם שוקולד
עמק קלאסית, פרוסות גבינה חצי קשה - תנובה
גבינה לבנה 5% - תנובה
פרימיום - שניצל פטם - חזה פטם פרוס - מילועוף
טרה - חלב, גבינה לבנה, מעדן חלב בטעם וניל
סטייק אנטריקוט - בשר עגל טרי - אדום אדום
ביצי משק הולנדר
טבעונות | מפת האתר |
חיפוש באתר | אודות האתר |
תנאי שימוש באתר | כתבו לנו
קירות שקופים | הון שלטון מזון |
איך לעבור לטבעונות | טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר