טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

יוני מרגולין - הנצחת זכרו תוך עזרה לבעלי החיים

צוות טבעוניוז 21.3.2021

יוני מרגולין - הנצחת זכרו תוך עזרה לבעלי החיים
יוני מרגולין ז"ל

קמפיין תרומות עלה לאתר דרוב לטובת אמבולנס חיות לזכרו של יוני מרגולין, פעיל למען בעלי חיים שנפטר לפני כשנה.

בדף הקמפיין, שנפתח על ידי בני משפחתו, נכתב: "התלבטנו רבות איך להנציח אותו כי הרבה דברים היו יקרים לליבו, אבל יותר מכל אהב את החיות והיה מלא חמלה כלפיהן. יוני היה נדיב בצורה יוצאת דופן ואת נדיבותו ביטא גם כלפי בעלי החיים בהתגייסותו מגיל צעיר מאוד לפעילות בעמותות לבעלי חיים וחוות חופש ובפעילותו למען הטמעת הטבעונות ממניעים הומניים. על כן בחרנו להנציח אותו בתרומת אמבולנס לחיות, שייעבוד בשירות עמותת 'תנו לחיות לחיות'... אנו שמחים מאוד שמצאנו מטרה שקרובה לליבם של כל בני האדם ובוודאי לאלו שהכירו את יוני מקרוב, ומקווים שבזכות התמיכה שלכם נוכל להנציח את זכרו של יוני ולהיטיב עם בעלי החיים הזקוקים לעזרתנו".

יוני, תושב הרצליה, היה הבן הצעיר מבין שלושה אחים. אביו מספר עליו כי הוא היה טוב לחיות ולבני אדם כאחד, וכי הוא היה אדם ערכי, רגיש ובעל חוש הומור. יוני היה מביא הביתה בעלי חיים ומטפל בהם, ובנוסף התנדב במספר חוות, ביניהן חוות קרן אור והחווה של יוסי.

כמו כן, יוני היה פעיל לקידום אורח חיים טבעוני. על פי העדויות, רבים עברו לטבעונות בזכותו - ביניהם חברים, בת זוגו וגם אמו. היה ליוני דוכן נייד אותו היה מציב ברחוב בתל אביב ומחלק פליירים עם מידע אודות טבעונות. הוא פעל ברישיון מטעם העירייה.

במקומות בהם עבד, היה יוני מוכר כאדם שהצדק חשוב לו. יוני התבטא לא פעם גם למען זכויות עובדים. בין היתר הוא עבד במסעדות - והסכים לעבוד רק במסעדות טבעוניות. היו לו גם רעיונות לסטארט-אפים בתחום בעלי החיים.

בבר המצווה שלו, ביקש יוני לאמץ כלב. אמו נרתעה בתחילה, אך לאחר מכן הם הסכימו שהם יאמצו כלב בתנאי שיוני לא יוותר על הנגינה בחליליות עד הבגרות. לבסוף, האם התאהבה בבעלי חיים והפכה טבעונית בעצמה.

יוני למד בקונסרבטוריון למוסיקה ברמת השרון.

יוני קיבל שבחים רבים מחבריו, מפעילים שהכירו אותו וממוריו.

אביו של יוני, שוקה, אומר שהחלום שלו הוא שאמבולנס החיות המדובר יהיה הראשון מבין רבים, לטובת בעלי חיים בכל רחבי הארץ.

יוני נפטר בגיל 28 באפריל 2020.

הנכם מוזמנים לתרום דרך דף הקמפיין:
אמבולנס החיות של יוני מרגולין

ליצירת קשר עם המשפחה:

רבקה ושוקה מרגולין
טלפון: 050-5441145
אימייל: shuka1@me.com

התרומה מגיעה ישירות לעמותת 'תנו לחיות לחיות' ע"ר 580176832. קבלה על שמכם תשלח למייל שלכם. התרומות מוכרות לצורך זיכוי במס בהתאם לסעיף 46 לחוק העמותות.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS